Tartu Ülikooli IT-teenuste staatusleht - Tõrked Microsoft 365 kasutamisel – Intsidentide üksikasjad
Kõik teenused on töökorras!
Tõrked Microsoft 365 kasutamisel
Lahendatud
Halvenenud jõudlus
Algas 2 kuu eestKestis 2 päeva
Mõjutatud
Microsoft teenused
Halvenenud jõudlus alates 2:54 AM kuni 7:06 AM
Värskendused
Lahendatud
Lahendatud
Teenuse töö on taastunud.
Jälgimisel
Jälgimisel
Microsoft on taastanud funktsionaalsuse kõigis mõjutatud teenustes, välja arvatud Outlooki veebiversioonis (kiri.ut.ee), kus võib tekkida veel häireid väiksel arvul kasutajatel. Anname teada, kui ka see teenus on täies mahus taastunud.
Uuendus
Uuendus
Kasutajad on teavitanud, et ka Outlooki rakenduses esineb tõrkeid (osad kirjad ei tule läbi, otsing ei toimi). Uurime jätkuvalt.
Uurimisel
Uurimisel
Alates 25. novembrist kl 4.54 esineb tõrkeid Microsoft 365 veebi avamisel. Tegemist on Microsofti poolse veaga, kes tegeleb probleemi lahendamisega.